Sukututkimus

Tämän sivun alla on sukututkimukseen liittyviä asioita.

Jos joku valinta pyytää salasanaa, se voi tarkoittaa sitä, että siellä on jotain rakenteilla, joka ei ole vielä valmis.

Toinen mahdollisuus on, että siellä on jotain, mikä on tarkoitettu vain jäsenmaksunsa maksaneille jäsenille, jotka ovat antaneet sähköpostiosoitteensa sukuseuran tietoon. Sukuseura voi toimittaa sähköpostilla näille jäsenille ajoittain muuttuvan salasanan.

Sukututkimustietojen tarjouspyyntö
– Tällä salasanasuojatulla sovelluksella voi pyytää tarjouksen sukututkimustiedoista. Tästä on sukuseuran  puheenjohtaja Tuula Kinnunen kertonut kaikille jäsenille 14.4.2021 lähetetyllä tiedotteella, jossa on kerrottu myös jäsenmaksun maksamisesta. Tiedote löytyy näiden nettisivujen Tiedotteet – päävalikosta: Tiedote 14.4.2021 Jäsenmaksut ja muuta ajankohtaista asiaa | Soinisten sukuseura ry.
– Sukuseuran puheenjohtaja Tuula Kinnunen on lähettänyt 14.6.2021 tiedotteen kaikille jäsenmaksun 13.6.2021 mennessä maksaneille jäsenille, joiden sähköpostiosoite on sukuseuran tiedossa. Tässä tiedotteessa on kerrottu salasana, jolla pääsee palveluun. Jäsenmaksun eräpäivä oli 31.5.2021.
– Syyskuussa 2021 lähetetään vastaava tiedote niille jäsenille, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa elokuun 2021 loppuun mennessä.
– Mikäli olet maksanut 13.6.2021 mennessä jäsenmaksun, mutta et ole saanut salasanaa sisältävää tiedotetta sähköpostiisi esimerkiksi siksi, että et ole aiemmin kertonut sähköpostiasi sukuseuralle tai sähköpostisi on merkannut tiedotteen roskapostiksi, lähetä nimesi , kotipaikkakuntasi ja tiliotteeltasi löytyvä maksupäivä sähköpostilla sukuseuran internet-vastaavalle juha.rautiainen@pp6.inet.fi . Hän lähettää sitten sinulle tiedotteen tarkistettuaan, että jäsenmaksu on tullut sukuseuran tilille 1.1.-13.6.2021. Sähköposti on hyvä laittaa tiedoksi myös sukuseuran sihteerille armi.rautiainen@pp.inet.fi, jotta hän voi laittaa sähköpostiosoitteen jäsenrekisteriin.